Vi har uppmärksammat att nÃ¥gra kunder inte mottagit sin faktura som vi ställde ut i början av mars. Om du saknar din faktura kan du enkelt hitta den via Mina sidor (”Logga in”). Det gÃ¥r ocksÃ¥ bra att kontakta kundservice via mail  kundservice_falbygden@nordionenergi.se . Vi hÃ¥ller pÃ¥ att felsöka och hoppas identifiera felet inom kort. Tack för förstÃ¥else!
Till oss kan du vända dig med dina frågor kring ditt elnätsavtal.
MÃ¥ndag – Torsdag: 13:00 – 16:00
Fredag: Stängt
Tel: 0515-77 75 00
Det går även bra att maila oss på kundservice_falbygden@nordionenergi.se så återkommer vi inom fem arbetsdagar.
Eventuella besök till kundtjänst ska alltid bokas i förväg, vi har ingen öppen mottagning.
Felanmälan: Vid driftavbrott ring 0515-77 75 00 och följ instruktionerna i röstmeddelandet.
Mina sidor/Logga in: Via Mina Sidor kan du sköta dina ärenden digitalt när det passar dig. Du kan bland annat teckna eller avsluta elnätsavtal, anmäla digital faktura, se information om din energiförbrukning och se dina fakturor. Du loggar enkelt in på tjänsten med Bank-ID.
Här får du information om hur du tyder din faktura och de olika posterna på fakturan betyder.
Läs merVill du fÃ¥ tips pÃ¥ hur du kan spara energi hemma eller vill veta mer om var du kan vända dig gällande konsumenträtt?
Läs merRegistrera dina kontaktuppgifter för att snabbt och smidigt fÃ¥ information och eventuella avbrott.
Läs merÄr du pÃ¥ väg att flytta in i eller frÃ¥n en fastighet som är ansluten till Falbygdens Energis elnät?
Läs merVill du veta hur du anmäler e-faktura? Eller hur du loggar in pÃ¥ Mina Sidor?
Läs merBehöver du felanmäla nÃ¥got? Här hittar du kontaktuppgifter för de olika avdelningarna.
Läs merDen 1 september 2022 förändrades prismodellen för effektavgiften. Läs mer om vad det innebär för dig.
Läs mer