Falbygdens Energi Nät har nyligen bytt affärssystem vilket har inneburit även ett byte av kundportalen “Mina Sidor”. För historiska fakturor gÃ¥r det fortfarande bra att logga in i det gamla systemet, men för den senaste förbrukningsstatistiken loggar ni in i det nya systemet.
Läs merRiksdagen har nu sagt ja till Regeringens förslag om elpriskompensation för hushÃ¥ll i Sverige som har drabbats av vinterns exceptionellt höga elpriser. Här kan du som kund hitta mer information om vad beslutet innebär.
Läs merKundservice är stängt för utbildning under morgonen 17 maj. Öppnar igen kl 10:30 samma dag.
Läs merVi pÃ¥ Falbygdens Energi Nät vill önska alla vÃ¥ra kunder en riktigt glad pÃ¥sk! Läs mer här för att se vÃ¥ra öppettider pÃ¥ kundservice under pÃ¥skhelgen.
Läs merJust nu byter vi affärssystem för vÃ¥r mätvärdeshantering och fakturering. För dig som kund kommer detta inte märkas sÃ¥ mycket, men nÃ¥gra saker förändras. Bland annat fÃ¥r du nytt kundnummer och fakturan fÃ¥r en ny layout.
Läs merFrÃ¥n och med den 1 december 2021 är Falbygdens Energi inte ansvarig för felavhjälpning och underhÃ¥ll av Falköpings Kommuns gatubelysning. Felanmälan ska göras direkt till Falköpings Kommun via deras formulär pÃ¥ hemsidan.
Läs merFalbygdens Energi Nät byter affärssystem under mars och detta pÃ¥verkar öppettider pÃ¥ kundservice. Den 30 mars har vÃ¥r kundservice stängt för inkommande samtal pÃ¥ eftermiddagen.
Läs merKraftig blÃ¥st i samband med stormen Malik drog in över vÃ¥rt omrÃ¥de 29-30 januari. Lyckligtvis blev det inga större avbrott i nätet men pÃ¥ grund av den kraftiga blÃ¥sten det kan förekomma fallna träd pÃ¥ elledningar. Detta behöver anmälas till oss för att det inte ska orsaka ytterligare skada och avbrott.
Läs merVarning! Det har kommit till vÃ¥r kännedom att kunder i FalköpingsomrÃ¥det har blivit kontaktade av försäljare som ringer pÃ¥ uppdrag av Falbygdens Energi Nät och uppmanar kunderna att byta elavtal. Detta är felaktigt!
Läs merPlötsligt gÃ¥r strömmen! Vad är det som är fel? Här kommer en snabb guide i hur du som kund kan kolla om felet är begränsat till din anläggning eller om det är ett större avbrott som behöver felanmälas.
Läs mer