Felaktig sms-påminnelse

På grund av ett systemfel har vi tyvärr skickat ut ett SMS med en betalningspåminnelse till ett större antal kunder som inte berörs. Om du redan har betalat din faktura ber vi dig att bortse från detta meddelande. Vi beklagar det inträffade och tackar för ditt tålamod. Avsändare av SMS:et är Falbygdens Energi.

Falbygdens Energi Nät Logotyp

Solör Bioenergi ny ägare till Fjärrvärme och Stadsnät

Den 5 maj tog Solör Bioenergi över stadsnät- och fjärrvärmeverksamheten, medan Nordion Energi fortsätter att driva verksamheten för elnätet.

Du som kund påverkas inte i nuläget av förändringen i ägarförhållande utan fortsätter att få dina leveranser av el, fjärrvärme och stadsnät, samt fakturor och information precis som vanligt. På sikt innebär det däremot att de kunder som både har elnät och fjärrvärme till sina fastigheter kommer att ha avtal med två olika aktörer och få fakturor från respektive leverantör. Vi återkommer när detta blir aktuellt.

Information om avtal och förbrukningsstatistik finns som vanligt på Mina sidor Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Vid övriga frågor är ni välkomna att kontakta vår kundservice på 0515-77 75 00.